Shop Mobile More Submit  Join Login
Luke Trains Rey by Swashbookler Luke Trains Rey by Swashbookler
It's the only way he knows how.
Add a Comment:
 
:iconjasonryder:
JasonRyder Featured By Owner Jun 23, 2016
Wonder if Luke will start speaking backwards just like Yoda!?! 


While I'd love to see Rey training with Luke a 80's-style training montage, it wouldn't fit in the SW galaxy. 
Reply
:iconmiapet:
Miapet Featured By Owner Jan 22, 2016  Professional Digital Artist
HAH! This is perfect. XD
Reply
:iconjasonryder:
JasonRyder Featured By Owner Jan 22, 2016
Hey, you made the "Davy Jones' Day Off" comic almost ten years ago. Glad to see you're still active.
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Jan 27, 2016  Professional Digital Artist
I'm so sick of it! HAHA. But I'm going to finish it.
Reply
:iconjasonryder:
JasonRyder Featured By Owner Jan 27, 2016
Thank you, finishing it badly is better than leaving it unfinished forever!
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Jan 28, 2016  Professional Digital Artist
You're welcome, and thanks for being patient. ^-^
Reply
:icontaekwondomonk:
TaeKwonDoMonk Featured By Owner Jan 19, 2016  Hobbyist Artist
I was wondering about that... XD
Reply
:iconmister-crool:
Mister-Crool Featured By Owner Jan 19, 2016  Hobbyist General Artist
Nice drawing and great movie.
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Jan 19, 2016  Professional Digital Artist
^-^ Thank you!
Reply
:iconluniwenor:
Luniwenor Featured By Owner Jan 18, 2016  Hobbyist
omg hahahah!
Reply
:iconayinne:
Ayinne Featured By Owner Jan 18, 2016  Hobbyist Digital Artist
Rofl, this is too funny
Reply
:iconthe1cutemetalchick:
the1cutemetalchick Featured By Owner Jan 17, 2016  Student Digital Artist
so swash.. what do you reckon? do they stay obvious n let rey n finn end up together or do they whip out a surprise n go for rey/ben?
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Jan 18, 2016  Professional Digital Artist
Ray/Fin. She just sliced Ben's face open with a saber and they're likely cousins.
Reply
:iconthe1cutemetalchick:
the1cutemetalchick Featured By Owner Jan 18, 2016  Student Digital Artist
hmm the cousin thing IS true.. but then who would luke have stuck it in..??

n yeah she did but im just saying they might whip out a surprise.. so to speak. >_>'
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Jan 19, 2016  Professional Digital Artist
Neh. He's on a hate rampage. I wouldn't bet money on it.
Reply
:iconthe1cutemetalchick:
the1cutemetalchick Featured By Owner Jan 19, 2016  Student Digital Artist
weeeeeell so was zuko in avatar.. im just gonna sit right here n wait n see o-o
Reply
:icondoctorwholovesthe80s:
Doctorwholovesthe80s Featured By Owner Jan 18, 2016  Hobbyist Writer
While I think Rey and Finn are going to have more of a Platonic Life Partner kind of relationship, I think Rey and Ben has potential. But I'm going to wait and see what the next two films have planned.
Reply
:iconthe1cutemetalchick:
the1cutemetalchick Featured By Owner Jan 18, 2016  Student Digital Artist
i dunno i kinda feel like A LOT of build-up was done with rey/finn.. like a million times you thought theyd kiss but then they didnt.. but i dunno they did also do a bit of a beating round the bush with the whole luke/leia/han thing in 4/5/6 so im sitting here waiting too o-o
rey/finn would be really obvious and classic hero+heroine which is why im SORTA also still keeping a door open for rey/finn cos theyd be unexpected. LIKE KILLING HAN WAS... T_T'''
Reply
:icondoctorwholovesthe80s:
Doctorwholovesthe80s Featured By Owner Jan 18, 2016  Hobbyist Writer
I am open to see who Rey ends up with. If any. Heck, I wouldn't mind if she ends up with Poe.

I am also waiting to see if Han'll come back. According to Comic Book logic, we didn't see what happened to his body after he fell, so it's still anything goes.
Reply
:iconthe1cutemetalchick:
the1cutemetalchick Featured By Owner Jan 18, 2016  Student Digital Artist
i dont think poe.. i just dont see it.. maybe chewie?xD hahaha OR even better! maybe she doesnt -gasp- end up with ANYONE.. cos shes like.. a strong girl n a jedi n shit n she dont need no man... o.o 

n yeah i HAVE been thinking about that too but we DID kinda see what happened to his rib cage with that light sword >_>' n the place blew up afterwards so id sorta figure they were making sure to highlight that he was destroyed well n proper like "HE BE DEAD OK YALL?!"

but yeah i am VERY curious about it all 
Reply
:iconimaginative-light77:
Imaginative-Light77 Featured By Owner Jan 17, 2016  Student General Artist
I laughed harder than I should, dangit. xD I am excited too!
Reply
:iconaltalamatox:
Altalamatox Featured By Owner Jan 17, 2016
I am now looking forward, fiercely, to the next movie. :D
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Jan 17, 2016  Professional Digital Artist
HAHAHA Dito.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 17, 2016
Image Size
1.1 MB
Resolution
1580×2597
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
926
Favourites
61 (who?)
Comments
24
Downloads
2
×