Shop Mobile More Submit  Join Login
Missionary Angel by Swashbookler Missionary Angel by Swashbookler
Haven't done a Mormon joke for a bit. So here yah go!

Okay, my mom didn't get it so just in case no one else does either here is a 'duh' translation:
He's making a snow angel but since he's a missionary he's calling it a 'missionary angel' but it just so happens nearby is an actual angel guarding the missionaries who thinks they are talking about him.

pa-dum-pish. B|
Add a Comment:
 
:iconcontraltissimo:
Contraltissimo Featured By Owner Apr 11, 2015
HA! *snerk* XD

Nice. :giggle:
Reply
:iconmadnimrod:
MadNimrod Featured By Owner Nov 28, 2012
Man, this is funny!
Reply
:iconbloodredrose6769:
bloodredrose6769 Featured By Owner Sep 11, 2012  Student Photographer
how come my ward never has elders.........WHY :iconcryplz: I love the Sister Missionaries.. But Two elders is all I ask..
Reply
:icondaaggeagneta:
DaAggeAgneta Featured By Owner Sep 9, 2012  Hobbyist General Artist
HAHA! Love it! I think it's adorable! ^^
Reply
:iconfalljoydelux:
Falljoydelux Featured By Owner Apr 24, 2012  Hobbyist General Artist
Oh noes! :ohnoes: Run Gabriel! :nuu:
Reply
:iconcanyouresistclicking:
CanYouResistClicking Featured By Owner Apr 23, 2012  Hobbyist General Artist
Aww so cute! I got it without reading the description ;) It makes perfect sense!
Reply
:iconclonemecool:
clonemecool Featured By Owner Apr 23, 2012  Hobbyist General Artist
that's so funny!
Reply
:iconprissykissy:
PrissyKissy Featured By Owner Apr 23, 2012  Hobbyist General Artist
:giggle: Very cute :D
Reply
:iconhopekrystalheart:
HopeKrystalheart Featured By Owner Apr 23, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:rofl:
Reply
:iconmormonbookworm:
mormonbookworm Featured By Owner Apr 23, 2012  Hobbyist Writer
Nice, the angel's panicked looked made it all.
Reply
:iconpeterrama:
PeterRama Featured By Owner Apr 23, 2012
Awesome!
Reply
:iconkokorotoyume:
kokorotoyume Featured By Owner Apr 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL I just got the joke xD. That's clever.
Reply
:iconzdforrest:
ZDForrest Featured By Owner Apr 23, 2012  Student Filmographer
Lol!! :D
Reply
:iconrentnarb:
rentnarb Featured By Owner Apr 23, 2012
I got it.
Reply
:iconsaronicle:
Saronicle Featured By Owner Apr 23, 2012  Student Traditional Artist
:giggle:
Reply
:iconsavvy23:
Savvy23 Featured By Owner Apr 23, 2012
Adorable! <3
Reply
:iconponyloid:
Ponyloid Featured By Owner Apr 23, 2012  Hobbyist Traditional Artist
hahaha nice
Reply
:iconsurfbaby89:
Surfbaby89 Featured By Owner Jun 7, 2011  Hobbyist General Artist
I got it first time. WIN! XD I love Mission jokes man they are always entertaining!
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Dec 16, 2010  Student Traditional Artist
i love your missionary joke comics :XD:
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Dec 17, 2010  Student General Artist
Yeah, I need to revamp some-a-these. They're too funny to stay in crappy art mode.
Reply
:iconsilk-ward:
Silk-Ward Featured By Owner Dec 17, 2010  Student Traditional Artist
lolz
Reply
:iconjester-of-the-clown:
Jester-of-the-Clown Featured By Owner Apr 22, 2010  Student Traditional Artist
I don't know if you've done one on their magical underwear; have you done one on their magical underwear?
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Apr 23, 2010  Student General Artist
Haven't heard of their magical underwear.
Reply
:iconjester-of-the-clown:
Jester-of-the-Clown Featured By Owner Apr 23, 2010  Student Traditional Artist
You seen it?
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Apr 24, 2010  Student General Artist
(_( )_)
errm...maybe, are you talking about garments?
Reply
:iconjester-of-the-clown:
Jester-of-the-Clown Featured By Owner Apr 24, 2010  Student Traditional Artist
Yes. The magical kind.
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Apr 24, 2010  Student General Artist
Like my magic bra and panties.
Reply
:iconjester-of-the-clown:
Jester-of-the-Clown Featured By Owner Apr 24, 2010  Student Traditional Artist
:iconscaredplz: You're a Moro- a Mormon?!
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Apr 24, 2010  Student General Artist
*slaps face* no, like,
are you saying the garments are magic or they have specific underwear that's magic? (Btw, that last statement was from the movie "The Kid")
Reply
(1 Reply)
:iconkoleniko707:
koleniko707 Featured By Owner Dec 22, 2009
Your abilities to make epic cartoon expressions, be they tard-happy, paranoid, angry, or just plain :|, have yet to matched. I bow down to you. :worship:
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Dec 23, 2009  Student General Artist
Wow, people are really praising me today! I promise I won't let it go to my head.
Reply
:iconkoleniko707:
koleniko707 Featured By Owner Dec 24, 2009
No problem, and if it does, I'll be sure to punch it out for you! ^_^
Also, I just realized you changed your icon. It scared the crap out of me!
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Dec 24, 2009  Student General Artist
Thanks, that'll be sure to keep me in line,
XD lol I didn't think it was that scary! I just sat and laughed at it.
Reply
:iconkoleniko707:
koleniko707 Featured By Owner Dec 27, 2009
It just greatly surprised me, is all. :B
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Dec 28, 2009  Student General Artist
HA HA
Reply
:iconvaerepirestudios:
VaerepireStudios Featured By Owner Dec 16, 2009  Student General Artist
:rofl: That is the best!
Reply
:iconkagenokarasu:
KageNoKarasu Featured By Owner Nov 25, 2009
:rofl: that's just priceless!
Reply
:iconsivrel:
sivrel Featured By Owner Oct 6, 2009  Hobbyist Writer
I dunno I got it pretty easily
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Oct 6, 2009  Student General Artist
Oh good
Reply
:iconfiction-freak:
fiction-freak Featured By Owner Sep 27, 2009
:rofl: I love the expression on the angels face!
Reply
:iconhooksilversparrow:
HookSilverSparrow Featured By Owner Sep 22, 2009
Lawlzzzzzz. The expressions on their faces...
Reply
:iconamiteaelfkin:
amiteaelfkin Featured By Owner Sep 21, 2009   Photographer
lol! I love it. very original. :D
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Sep 21, 2009  Student General Artist
Very Mormon too, this is the sort of sheltered lame joke only a mormon could crack.
Reply
:iconamiteaelfkin:
amiteaelfkin Featured By Owner Sep 22, 2009   Photographer
amen to that. lol!
Reply
:iconshanevamp:
ShaneVamp Featured By Owner Sep 21, 2009  Hobbyist Digital Artist
XDDD THAT'S AWESOME!! xDDD
Reply
:iconink-dragon:
Ink-Dragon Featured By Owner Sep 19, 2009
lol. being an RM I love missionary jokes.
keep em coming.
Reply
:iconsoullostatsea:
SoulLostAtSea Featured By Owner Sep 19, 2009  Professional Traditional Artist
:laughing: Nice one!
Reply
:iconjetstreak:
Jetstreak Featured By Owner Sep 19, 2009
Haha the deranged look on the blonde guy's face is awesome XD Gotta love Mormons...
Reply
:iconswashbookler:
Swashbookler Featured By Owner Sep 19, 2009  Student General Artist
Yeah, us and our carrot jello, food storage, and labeled tupperware.
Reply
:iconfixxe:
Fixxe Featured By Owner Sep 19, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Haha, funny XD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 792 × 612




Details

Submitted on
September 18, 2009
Image Size
111 KB
Resolution
792×612
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,400 (1 today)
Favourites
81 (who?)
Comments
89
Downloads
41
×